Volgers

zaterdag 22 september 2012

Voor Joke.......

Het is  zaterdag dus hier ben ik weer.........
ik heb voor jullie een kaartje wat ik heb gemaakt voor ons DT-lid Joke die gisteren jarig was.
Ik ken Joke al een tijdje en kan haar verjaardag niet zonder kaartje voorbij laten gaan.

Ik heb voor mijn kaartje gebruik gemaakt van de Spellbinders nestabilities Majestic Elements Marvelous Squares een mond vol maar het is ook een geweldige set mallen waar je heel veel mee kunt. Ga maar eens  in de webshop kijken hoe of  deze spellbinder-set er in zijn geheel uitziet........hij is geweldig!
Natuurlijk heb ik mijn vaste frutsels er ook weer bij geplakt....roosjes, plakparels en deze keer ook nog een paar gehaakte bloemen.

Ik hoop dat mijn kaartje in de smaak valt en dan wens ik jullie een heel fijn weekend en tot de volgende keer.

VERGEET NIET MEE TE DOEN AAN DE CHALLENGE..........
JE VINDT HEM RECHTS BOVENIN, even klikken en je bent er........doe gezellig mee want de prijs is weer superleuk!

Lieve groetjes, Plony.



9 opmerkingen:

  1. Je bent weer helemaal terug hé, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Plony.
    Fijn weekend gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ja...zoals altijd is hij in echt nog nog veeeeeeel mooier!!!!
    Het is gewoon een juweel.....dus nogmaals Plont...Bedankt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart daar zal ze vast heel blij mee zijn

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Plony
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Plony!! Ik vind de mal ook super!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje heb je gemaakt voor ons Hobbymaatje!
    Heel lief van je ..

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create