Volgers

zondag 7 december 2014

Tilda Waiting for Christmas....

Goedendag allemaal,


Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog. 
Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien en het is een kerstkaart worden, uit de mooie serie Waiting for Christmas.
Ik heb Tilda gekleurd met jawel, copics.

Heb een leuke trappetjes kaart gemaakt en de volgende materialen heb ik voor deze kaart gebruikt.


Kerst stempel Joy
Joy ijskristallen rand
joy ijskristal klein
joy ijskristal-3-60-mm
belletjes-zilver 
kerstroosje volgens mij van Marianne Design
Stansmal - Elizabeth Craft Designs - Sprig with Berries



Ik weet alleen niet meer welke kleuren ik heb gebruikt dus die moet ik jullie verschuldigd blijven.
Bedankt weer jullie bezoek aan ons blog en namens het hele team wensen wij jullie nog een fijn weekend.

Lieve groetjes,
Petra

2 opmerkingen:

  1. Superleuk zeg! Heb het patroon liggen, maar nog niet gemaakt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei mooi kaartje. Op en top kerst.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create