Volgers

zaterdag 28 juli 2012

knalgeel!!!!!

Hoi allemaal, hier ben ik weer met een kaartje,
Ik heb deze keer gebruik gemaakt van de volgende mal

 


Een MD creatable  :   Designer Doily en natuurlijk heb ik ook de bloem gebruikt die bij deze doily hoort.

Ik ben nogal van de roze, roosjes, romantische........maar nu heb ik een kaartje gemaakt in het ....knalgeel.
Soms moet je je comfortzone wel eens verlaten en iets geks doen en dit was zo'n moment.....

Namens de rest van het team wil ik alle nieuwe volgers welkom heten en natuurlijk aanmoedigen om met de challenge mee te doen want de prijs is superrrrrgaaf.
Let op dat je wel volger van het blog bent of wordt want anders doe je niet mee voor de prijs.......niet veel regels voor deze challenge maar deze ene regel......daar controleren we streng op.

Dan rest mij nog mijn kaartje te posten en jullie allemaal een hele fijne avond te wensen.
Als je tijd hebt neus dan eens even rond in de webwinkel want er is genoeg leuks te scoren.
Groetjessssss..........Plony

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create