Volgers

woensdag 8 augustus 2012

HOERA

Hallo allemaal,

Toen Hanneke mij vroeg om in het Designteam te komen van haar blog hoefde ik daar niet lang over na te denken. Ze is nog maar pas bezig met de webwinkel en het blog, maar het ziet er al super uit!! En leuke en betaalbare hobbyartikelen!  En dit is nog maar het begin...................

Vandaag wil ik jullie graag een taartkaart laten zien die ik gemaakt heb voor onze kleinzoon Casper. Het designpapier is van Bo Bunny - On the Go Collection-.  Lekker vrolijk papier!!


Deze onwijs leuke stempel is van Mo Manning - Kai is one-. Het haar lijkt wel een beetje op het haar wat onze kleinzoon heeft. 'Vlassig' haar. Ik heb een Classic Rectangles Large gebruikt om het uit te stansen. De tekst heb ik in Word gemaakt, uitgestanst met een Spelbinder Standard Circle Small en gemat op een Classic Scalloped Circle Small en deze weer gemat op een Tim Holtz Gadget Gear. De vlaggetjes lijn heb ik zelf een malletje voor gemaakt en de letters erop zijn van een Typeset van Tim Holtz. De vorm achter de vlaggetjeslijn is uitgestanst met een Label 10.


Het kaarsje in de taart heb ik bij de AH gekocht. Het is een muziekkaarsje, als je deze aansteekt hoor je "Happy Birthday", dat stopt als je het kaarsje uitblaast.  Voor de taart heb ik een cirkelsnijder gebruikt, Joy plakparels, MD Craftable CR1201 en een Fiskars Border Punch -Boundary Waters-. Met een cirkelponsje heb ik autootjes en een vliegtuigje uit het papier geponst en verhoogd op de taart geplakt.






Ik ben benieuwd hoe jullie de 'taartkaart' vinden ;-))
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne avond!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.


3 opmerkingen:

  1. Ik vind de taartkaart prachtig Frouwkje, zo schitterend ingekleurd heel mooi n
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Froukje ik vind het een geweldige kaart, daar mag je echt trots op zijn. Hele leuke kleuren ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Froukje ik vind je kaart helemaal SUPER en ik heb meteen een idee voor mijn kaart voor mijn kleindochter, die op 7 sept 1 jaar wordt.
    Ik ben helemaal VERLIEFD op je kaart dank je wel voor de inspiratie.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create