Volgers

donderdag 9 augustus 2012

Nieuw Designteam lid Corrie !

Welkom Corrie !


Hobbyhome-hobbyartikelen heeft weer een nieuw DT-lid .

Corrie welkom in ons team!!

Hieronder een paar prachtige kaarten van Corrie..


Natuurlijk weer een Floral Ovals mal van Spellbinder ;-)








En dit is Corrie:
 

Ik ben Corrie 43 jaar. Ik woon met mijn vriend en onze twee zonen in het midden van het land.
 Ik maak al heel wat jaren kaarten, en kan daar heel wat uurtjes mee vullen.
 Ik ben begonnen met 3D kaarten maken, later ging ik dit combineren met een borduurwerkje of met embossing.
Sinds een paar jaar ben ik helemaal weg van Scrappen en stempels inkleuren, sindsdien zijn de bovenstaande technieken op een laag pitje komen te staan...


Met veel plezier zal Corrie ons team versterken!

 Welkom op ons gezellige blog..

Liefs Het Designteam.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Corrie, jij ook hier.....gezellig!!!!! Welkom en leuk je erbij te hebben!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Corrie, ik vond het al zo'n bekend kaartje! Leuk dat je nu ook hier in het designteam zit!! Welkom!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corrie, wat een wijs besluit om jou in ons team te halen!!!! Hele mooie kaarten! Dus, hartelijk welkom....
    Ik ga nu even op je blog kijken wat er verder zoal op staat....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Meiden
    Bedankt voor jullie hartelijk welkom.
    Ik was blij verrast met de uitnodiging van Hanneke
    en vind het geweldig om met jullie te mogen samenwerken.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Corrie wat goed he, nu zitten hier al twee van mijn maatjes hier.
    Kan iedereen zien hoeveel inspiratie voorbeelden tot mijn beschikking heb
    SUPERRRRRRRRRRRRR ook de andere dames Joke en Frouwkje wil ik niet weg cijferen hoor jullie zijn ook geweldig maar niet mijn maatje (lol) sorry
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create