Volgers

vrijdag 17 augustus 2012

Veel liefs......

Goeiemorgen weer allemaal......

Wat gaat het toch lekker hier op het HH-blog hè. Al een leuk aantal inzendingen voor de FEEST-challenge, weer nieuwe volgers erbij waar we uiteraard heel blij mee zijn......neeee....je hoort ons niet klagen!

Ik heb weer een kaartje voor jullie en daarbij heb ik natuurlijk weer wat mallen gebruikt die te koop zijn in de webwinkel van Hobbyhome/Hobbyartikelen.
Ik heb bijvoorbeeld gebruikt
Spellbinders Floral Ovals
MD craftable Guirlande
MD creatables vlinders
en het zou geen kaartje van mij zijn als er niet wat roosjes en plakpareltjes op zouden zitten. Ook voor leuke extraatjes voor je kaart kun je bij Hanneke terecht en als je iets wilt en het niet kunt vinden....vraag het gerust!

Dan nu mijn kaart en rest mij nog jullie allemaal een heel fijn weekend te wensen......doe rustig aan want het gaat heel warm worden.
Veel liefs van Plony.




2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende mallen heb je gebruikt, en wat een lief stempeltje heb je ingekleurd PRACHTIG!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje en een geweldig mooi stempeltje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create