Volgers

donderdag 20 september 2012

Op spitzen

Hallo allemaal,
 
Een hoog roze-gehalte vandaag.
Met twee dansende meiden maak ik vaak kaartjes die met dansen te maken hebben.


Het afdrukje heb ik gekregen van een hobbymaatje.
Ik heb het dit keer ingekleurd met mijn Pergaliners.
Deze potloden heb ik weer onder het stof vandaan gehaald.
Ik gebruikte ze járen geleden toen ik nog veel Pergamanokaartjes maakte.


Andere gebruikte materialen :
- alle randen bewerkt met Distress inkt vintage photo
- Kraftpapier van Joycrafts 8089-0203
- Linnen karton zalm van Joycrafts 8099-0003
- Designpapier Eline's winterhuis PB7036
- Cutting & Embossingmallen van Joycrafts 6002-0122, 0133 en 0148
- Swirlstempel Viva Decor 'Floral Embellishments'
- Roze lint (merk onbekend)
- Bedel 'Dance'
- Viva Perlen Pen zalm 301
 
Groetjes, Marjan

6 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!! Al zijn de kleuren niet echt helemaal mijn ding.....vindt het altijd moeilijk om een beetje een vintage look te krijgen....maar binnenkort ga ik ook een poging doen door middel van kraftpapier....ben benieuwd!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Marjan!!! Geweldige kleuren ook....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marjan,lieve zachte tintjes ook,heerlijk om naar te kijken die spitzen niet om aan te hebben,hihi,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,
    Lief is je kaartje in mooie, zoete kleurtjes..echt een meidenkaart..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Mooie kleuren!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend die kleuren Marjan, ik hou ervan van die zachte pasteltinten, een superkaartje weer.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create