Volgers

vrijdag 28 september 2012

..Sweet Pink...

Vandaag is het weer mijn dag om een kaartje te plaatsen..
De paperpad van Glitz lag nog op mijn hobbytafeltje en..dat is zó mooi, daar een kaartje mee gemaakt.. Combinatie van rose/bruin daar hou ik wel van..


Gebruikte materialen:
Spellbinder heart circles 78-004-316
Spellbinders Standard Circles Large S4-114
Een gedeelte van de bloemen Marianne Design Lr0111
Takjes Marianne Design Lr0156
Het randje is een mal van MFT.
Verder gebruikt kant -lusjesband - brads - roosje - plakparels -strikje- speldje - kraal- hoekjes.
Kijk voor heel veel hobbyspullen op de site van.Hobbyhome Hobbyartikelen

Ik hoop dat de kaart in de smaak valt..ben benieuwd..groetjes Ans

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, Ans

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of hij in de smaak valt. Ik vind hem prachtig!! Een hele mooie kleurencombinatie.
    xxx
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Ans
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create