Volgers

zaterdag 13 oktober 2012

Hoekjes........

Het is weer mijn dag om jullie iets leuks te laten zien maar helaas was de tijd deze week mijn vijand.......ik heb het zo druk gehad....gelukkig ook met hele leuke dingen maar deze creaties die ik jullie wil laten zien zijn een beetje uit tijdgebrek ontstaan. Wat ga ik jullie dan laten zien.....

Als eerste.....een kerstster....


Deze ster heb ik afgelopen dinsdag bij ons DT-lid Joke gemaakt (superleuk om te doen en je kan hier de eenvoudige versie zien) . De ster was toen nog helemaal wit en ik heb bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om jullie te laten zien hoe mooi het is om hem met hoekjes te bewerken. Ik heb aan 1 kant de joy cutting en embossinghoek Franse lelie gebruikt (helaas is er op dit moment even moeilijk aan te komen) en aan de andere kant heb ik gebruik gemaakt van de joy cutting en embossinghoek Franse lelie 2.


Je krijgt dan weer een heeeeeel ander effect maar ook best heel leuk. Jammer dat de ster zo moeilijk mooi op de foto is te krijgen want het is zéker leuk om er een paar te maken voor de kerst.

Dan heb ik met dezelfde hoekjes nog 2 kleine envelopjes gemaakt waarin ik een , ik wilde zeggen bloemenbon maar het is tegenwoordig een pasje, heb gedaan. Heel eenvoudig maar het wordt absoluut gewaardeerd als je met zo'n lief envelopje aankomt.
Bij Hanneke in de webwinkel kun je ook vintage-vellen vinden en natuurlijk nog allemaal andere leuke dingen om je creatie mee aan te kleden. Er komt steeds meer leuks dus kijk af en toe eens even wat er te koop is.





Dit zijn de envelopjes, simpel maar bruikbaar en dan rest mij nog alleen jullie een heeeeeeeel fijn weekend te wensen.
Lieve groetjes van Plony.



4 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Plony!
    Gelukkig gaan we hoop ik een rustiger tijd tegemoed...
    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende ster en kaartjes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Plony!
    Ook de vlopjes zijn erg leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een leuk effect met de hoekjes op de kerstster Plony en de vlopjes zijn ook schitterend.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create