Volgers

vrijdag 7 december 2012

Let it snow

Vandaag is het mijn dag om iets te laten zien.
Het is weer een kerstkaart geworden. 
Zo lang ik er nog zin en tijd voor heb, ga ik gewoon gezellig door. Al is het niet voor dit jaar dan wel voor het volgende jaar.
Toen ik dit kaartje maakte, had ik niet kunnen denken dat we echt in de sneeuw zouden zitten.... 
Brrr...ik hou helemaal niet van sneeuw. 
Op winterkaartjes vind ik sneeuw prachtig en als ik door het raam naar buiten kijk ook. Maar verder....nee, van mij mag het zomer worden!!!


De papiertjes komen uit een paperpad van Little Yellow Bicycle.
Het plaatje is van een vintagevel van MD en heb ik op de small oval by Petra (LR0235) gelegd.
Op de Finse ijsster (LR0125) links bovenin heb ik een strik, knoop met scrappersfloss en een sneeuwvlok als bedel gedaan.
Bij sneeuw en sneeuwvlokken hoort ook een sneeuwpop (LR0246) en die heb ik geblend met distressink. Erbij een paar "sneeuwballen" gelegd en hier en daar wat sneeuw met liquid appliqué aangebracht.
De andere sneeuwvlokken zijn gemaakt met een pons.
De tekst is een stempel van C.C. Design.

Ik wens jullie een gezellige dag toe.
Wanneer je naar buiten gaat, let op dat niet uitglijdt!

Groetjes,
Tineke

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, lief plaatje en echte winterkleuren, top!

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke

    Je hebt er weer een leuke kaart van gemaakt.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige winterkaart zo helemaal passend bij het weerman vandaag. Wat heb je alles weer leuk bijelkaar gezocht Tinkeke. Prachtig. En dat papier dat je gebruikt.....prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er schitterend uit Tineke!!! Hele mooie kleurcombinatie heb je gebruikt...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een rachtige sfeervolle kaart!
    Nog een paar dagen en dan is het tijd voor de kerstkaarten..
    Hoop dat je ze al bijna klaar hebt ;-)

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Tineke!!!!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart weer naamgenootje!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create