Volgers

maandag 4 maart 2013

Creatie van Willie

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien,heb deze keer gekozen voor de mooie mal van Noor.Heb eerst een cirkel gemaakt en deze dubbel uitgesneden maar aan de bovenkant een stukje dicht gelaten zodat ik er een easelkaart van kon maken,daarop een enkele cirkel die net zo groot is en eropgeplakt.Onder de gestanste mal een rood rondje gemaakt en de mal bewerkt met distressinkt tettered rose,hierop een vintageplaatje van pion gestansd met despelbinders ovaal. een stukje donkerrood tule en wat takjes van Marianne dessign.dit afgemaakt met wat roosjes,de onderkant een pioen dessign gebruikt en een rand met vlinders en een grote vlinder geknipt,hierop nog een rondje met de spelbinders gemaakt en deze voor zien van een tekst ook van Noor. Dit was mijn bijdrage weer voor deze keer,hoop dat jullie het een leuke kaart vinden Fijne dag gewenst. Groetjes Willie

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie. Wow.
    Dat is iets van ik echt niet kan. Prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat mooi gemaakt, dit heb ik zo nog niet geprobeerd. Ik heb deze prachtige mal onlangs gewonnen en heb er wel iets anders leuks meegedaan wat volgens mij nog niemand eerder heeft bedacht. En daar ben ik..ahum....best een beetje trots op hihi. Deze week kom die op mijn blog als tip. Dit is echt mooi gedaan, wil ik ook weleens proberen want het is prachtig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt en die mal die je gebruikt hebt is zo mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Willie, gaaf idee zo met de mal.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het prachtig gedaan. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie Willie
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een GAVE kaart is dit Willie, ik kijk mijn ogen uit een toppertje.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige easel kaart Willie erg mooie kleur.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create