Volgers

maandag 11 maart 2013

I picked some Flowers



Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Ik heb nu eens geen Magnolia gebruikt, maar een stempel van een van mijn andere favoriete merken, Bildmalarna. Vinden jullie dit meisje ook geen schatje??

Wat heb ik allemaal gebruikt:
- Stempel: Bildmalarna, I picked some Flowers
- Cardstock, bazzill
- DP: Maja design, Fika
- Nestabilities: Classic Ovals, Floral Ovals
- Marianne Design: Anja Leaves 1
- Cheery Lynn: Exotic Butterflies Small
- Crispy lint
- Bloemen (WOC)
- Plakparels
- Stickles, Star Dust
- Houten bloemetjes (Xenos)
- Grote parelbrad

Ik ben weer heel erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Een fijne dag nog allemaal.

Groetjes,
Diana
xxx

7 opmerkingen:

  1. Beeldschone kaart heb je gemaakt en prachtig bewerkt
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Scheetje zeg die stempel :-)

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Diana,
    Wat een ontzettend mooi kaartje.
    De kleurencombi vind ik echt top.
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Diana,
    heel erg mooi.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart ,en wat een lief stempeltje ,prachtig ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt Diana, wat een superlief kaartje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie creatie heb je hier neergezet. Top om te zien.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create