Volgers

vrijdag 8 maart 2013

Sent with love

Hallo lieve bloggers.
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien in kleuren die ik normaal gesproken niet zo vaak kies.
Maar met (hopelijk gauw) het voorjaar op komst vond ik deze kleuren wel passend.

Deze kaart had ik gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonzus en ze heeft hem inmiddels ontvangen en ik kan hem nu met een gerust hart laten zien.
Magnolia " Tilda Hiding Heart" heb ik ingekleurd met distress ink.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit en Lime groen cardstock
DP van Riddersholm "Bello Pastello"en Pion
Distress ink
Takje Marianne Designs
Taartrondje
kant
Parel hartje
Parel pen
Stickles "lime green"
Vlinder (geknipt uit het Pion DP)
Labels (geknipt uit Pion DP)
Stempel;
Magnolia, Whimsy Sentiment, Marianne Designs
Bloemen WOC
Alle randjes zijn met de hand gestikt en aangezet met distress ink.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne (knutsel) dag.


1 opmerking:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Sieta.
    Hij is meer dan leuk!

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create