Volgers

dinsdag 30 april 2013

Een kaartje en................?!?!

Hallo Allemaal

Vandaag mag ik me dan voorstellen op het blog.
Na eerst gastdesigner te zijn geweest mag ik dan blijven .Echt super leuk en Hanneke bedankt daarvoor .
Ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden ?!?!

Ik ben 23 jaar getrouwd en we hebben een zoon van 16 en een dochter van 12
"Vroeger " ongeveer 20 jaar terug hebben we voor 10 jaar een hobby winkel (met veel poppen en beren materialen ) gehad en stonden we ieder weekend op poppen en beuren beurzen .
Ben dus eigenlijk altijd al creatief geweest met van alles en nog wat .
Nu hebben we al weer 9 jaar een speelgoed winkel ,en ben daar ook iedere dag aan het werk

Zo gauw ik maar even tijd heb duik ik mijn hobbykamer in om kaartjes te maken .
En dan wil ik jullie ook nog een kaartje laten zien .
Het had vandaag eigenlijk een Koninginnendag kaartje moeten zijn maar dat was mijn vorige kaartje op mijn blog al .


 
Ik heb de leuke stempel van Gorjuss gebruikt  het leuke meisje op de schommel.
Ze stempelen super goed en zijn erg leuk om in te kleuren .Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Derwent Potloden..
Ik heb haar op een spelbinder Lacey Ovals en deze weer omgehaakt .
En de kaart zelf op een Joy Kaarten staandaard.De vlinders zijn van een stans van Crea Lies en de rand van Tim Holts verder nog wat bloementjes en roosjes .
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden .
Allemaal een hele fijne Koninginnedag .
Groetjes Marcella
 

5 opmerkingen:

  1. heel leuk kaartje Marcella en gefeliciteerd met je "vaste aanstelling". Wat een boel leuke accenten heb je op je kaart zitten zoals al die gehaakte randjes en bloemetjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marcella!

    Welkom in ons Team.
    We gaan van je genieten hoor zeker weten.

    Lieve groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Marcella
    wat een geweldig mooi kaartje
    super leuk om je voor vast in ons Team te hebben

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella, super leuk dat je nu voor vast in het team zit bij HHC.
    Van harte Gefeliciteerd hiermee en veel plezier en succes!
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create