Volgers

zondag 21 april 2013

Saturated Canary, Country Mama

Goedemorgen allemaal,






Vandaag weer een kaartje van mijn hand.

Ik ben twee weken geleden met mijn moeder lekker naar de hobbybeurs, in Rijswijk geweest. Daar een aantal mensen ontmoet uit blogland. Wat is het toch verschrikkelijk leuk om elkaar dan in het echt te zien. Tja en dan ben je op beurs en dan wordt de andere beurs wat lichter hihi.

Ik heb voor vandaag een digi van Krista ingekleurd, heb alleen het kleintje achterwege gelaten. Ik heb dit keer de spijkerbroek en het jasje als eerste gekleurd met een Distress marker en vervolgens de schaduw aangebracht met de Faber Castell potloden.

Dit zijn de kleuren die gebruikt heb.
blauw 145-147-199
bruin 182-283-177
grijs 232-235

Distress markers weathered wood en tumbled glass
Nog even een close-up van het kleurwerk.






Verder heb de volgende mallen gebruikt:

Voor de basiskaart een Go kreate mal
achter de digi de mooie mal van Noor Design Joy
de swirl van Joy.
De bloemen zijn met de hand gemaakt, behalve de witte roosjes.
Ik heb hiervoor de volgende mallen gebruikt roos en de sprieten bloem.
Voor het gras
En als laatst but not least, van Joy, de letters met de vlaggetjes.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag.

Groetjes,
Petra.

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Mooi ingekleurd en een super mooi digi.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er prachtig uit, mooi kleurwerk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch ingekleurd, lief plaatje, mooie details, een hele prachtige kaart om te zien hoor.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, en je hebt prachtige kleurtinten gebruik.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje en kleuren weer, het plaatje is ook zo leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje en zo mooi ingekleurd ook, knap gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create