Volgers

maandag 17 juni 2013

Handig ......???

Hallo Allemaal
Vandaag mag ik hier weer wat laten zien ,dit keer geen kaart maar een heel "blikken werk"
Dit wilde ik al heel lang een keer maken .(zo iets gezien op pinterest)
Staat toch leuk op je tafel en ik wil er van alles in doen scharen ,potloden mesjes etc .


Ik begon zo
Het draaiplateau kocht ik op de koninginnendag voor 1,50 .Blikken bewaard en wat glazen potjes.  Eerst heb ik alles met een verfspuitbus wit gemaakt ook het draaiplateau.
En daarna begon ik met papiertjes(o,a wat uit dit blokje) en kantjes en bandjes op te plakken deze plakte ik vast met deze sterke tape .Ik maakte bloemen van papier en koffie filters van o,a  deze stans 

Het spelden kussentje heb ik gehaakt en op een rollentje karton geplakt en daarna ook bewerkt met papier en kant .Deze geweldige stans heb ik ook gebruikt en daar een tekst opgedaan.
Het gehaakte kleedje kocht ik op de rommelmarkt en heb hem een nachtje in de thee gedaan zodat die de goede kleur kreeg .en deze vast geplakt op de draai schijf en daarna alle potjes en blikjes  met een lijm pistool vast geplakt .en nog verder versierd met vlinders  kraaltjes etc.

Hier zie je nog de achterkant
Ook het beertje heb ik van de week zitten naaien maar deze zit er los op .
Dit keer niet zoveel uit de webwinkel gebruikt .maar je kan er natuurlijk van alles en nog wat voor gebruiken .
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ????

Groetjes Marcella

20 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee. Ik heb altijd zoveel losse "prulletjes" op tafel liggen. Op deze manier kun je toch een beetje opruimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw wat mooi zeg,... en wat een werk. Maar het resultaat mag er zijn
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.....ik ben al bijna begonnen om het na te maken hahaha nee hoor, voorlopig heb ik geen tijd maar hij is super super leuk!!! Wat een juweel op je hobbykamer!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk!! Je hebt dit echt heel mooi en fijntjes gemaakt! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben verliefd! Wat een plaatje en super functioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Marcella, wat is dit prachtig gemaakt, helemaal schitterend met al die details, staat leuk en is nog praktisch ook.
    Wat knap dat je dat beertje zelfgemaakt hebt, wat een schatje zeg, ik ben nl een echte berenfan en vind deze superlief.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig leuk heb je dat alles gemaakt Marcella schitterend!!!
    Een heel aparte creatie hoor.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In een woord SCHITTEREND!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Heel mooi gemaakt! Ik ben zelf ook met 1tje bezig die draaiplateau kun je ook bij de Ikea krijgen en mn blikken zijn geverfd! Kleedje van de kringloopwinkel en nu nog versieren! Dan is dit toch wel een welkome inspiratie! Had het idee ook op Pinterest gezien echt gaaf!!!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi, mijn complimenten!! Deze bewaar ik, kan ik waarschijnlijk ook nog wel eens mee aan de slag! Bedankt voor de geweldige inspiratie!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super mooi Marcella! Echt een leuk idee ook!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!! Wat is dit supermooi en leuk gemaakt Marcella!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou een geweldig creatieve uitbarsting met al die blikken,het is natuurlijk veel werk maar nu een juweeltje geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw die is echt zoooo geweldig!
    Wat een plaatje om te zien..
    Jeetje wat een werk maar echt super mooi hoor.
    Ga in de vakantie blikje sparen ;-)

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige creatie met al die blikjes. Ik vind het een toppertje,. zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat grappig zoiets staat prachtig op tafel1

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend gedaan Marcella! Hoe kom je erop!! :)
    Briljant ook om het kleedje eerst een nachtje in de thee te laten trekken.
    Wat een werk, wat een werk maar het resultaat is super :))
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi geworden en ook zo handig!
    Grt Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create