Volgers

maandag 2 september 2013

Sweet baby



Hoi Allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een babykaartje laten zien. Ik had dit schattige babyplaatje al een tijdje liggen en heb er eindelijk een kaartje mee kunnen maken. De basis van de kaart is van aquarelpapier en het designpapier is van Marianne Design. De vorm is gemaakt met een stans van Go Kreate en daarnaast 
heb ik ook nog aardig wat andere stansjes gebruikt. De swirls zijn een creatable van Marianne Design, net zoals het vogelkooitje. De hoekjes aan de zijkanten zijn gemaakt met  een shapeabilitie van Spellbinders. 
Het frame om de afbeelding is een mal van Memorybox.
                                                         

Verder heb ik de kaart versierd met pins, parels, kant, bloemen en hier en daar wat Frantage embossing.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week en hopelijk laat het zonnetje zich nog lekker vaak zien!

Liefs,
Wendy
   

5 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon babykaartje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wendy
    Wat een schatje van een babykaart, zo mooi met al die prachtige details!
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Wendy wat een schatje!! wij vinden hm schitterend!

    liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wat een super lief en mooi kaartje Wendy

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje. Mooi gedaan hoor, veel moois op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create