Volgers

dinsdag 29 oktober 2013

Onze 7e Volger in het Zonnetje ... Rosina !


Hallo allemaal,

Hier bij het blog van Hobby-home Hobbyartikelen won ik onlangs een challenge dat vond ik natuurlijk geweldig leuk.
Nu vroeg Hanneke om wat over mezelf te vertellen  om mijn blog in het zonnetje te zetten en daarbij ook nog een creatie laten zien, het  is een kerstkaart in de vorm van kerstklokken.


Ik ben Rosina Loos- van Aert  66 jaar oud en al 43 jaar heel gelukkig  getrouwd met Bart
Samen hebben we 2 lieve dochters 2 schoonzonen en 4 geweldig lieve kleinkinderen,
waar we 3 dagen in de week tussen en na school op mogen passen, en  zij zijn al  net zo creatief als oma..
Wij wonen op het platteland van Zuid-West Brabant op een boerderij, het bedrijf zijn we nu aan het afbouwen.
Al vanaf mijn jeugd ben ik creatief bezig,  heb heel lang zelf kleren gemaakt voor mijzelf en later ook voor de dochters. Verder doe ik ook heel graag bloemschikken en de laatste 15 jaar computeren, en daarop doe ik met PSP heel graag fotobewerken en ook digiscrappen mag ik graag doen. Hoe lang ik kaartjes maak weet ik niet precies meer, ben begonnen met 3D en embossing met een lichtbak. Nu zijn het voornamelijk scrapkaarten, en probeer graag verschillende stijlen uit.  Zo zijn het de laatste tijd  CAS kaarten maar ook vintage vind ik prachtig… Mijn kaartjes waren eerst te zien  op de club Freubelen, daar zag ik dat er steeds meer kaartenblogs kwamen en zo heb ik sinds juni 2010 een eigen blog, waar mijn kaartjes te zien zijn.  Ook doe ik best wel graag met challenges mee  en probeer ze soms te combineren.
Bij de blogs die ik volg, ga ik  altijd even langs om te kijken en te  reageren, daar doe je dan heel veel inspiratie mee  op..

Wil je ook een kijkje komen nemen op mijn blog dan is hier de link:
http://rosina-scrapcards.blogspot.com
en als je wil mag je me volgen, zodat ik ook bij jullie kan komen kijken..

groetjes en veel freubelplezier
Rosina

6 opmerkingen:

  1. Hoi Rosina,
    Wat leuk dat je in het zonnetje staat, je maakt prachtige kaarten en ook deze kerstklokken zien er super uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Rosina dat je blog zo mooi in het zonnetje is gezet!!
    Je kerstklokken zijn weer heel gaaf!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstklokken kaart en gefeliciteerd dat je in het zonnetje staat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zonnetje heb je verdiend hoor. Dikke proficiat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk voor je Rosina dat je in het zonnetje word gezet. En ook erg leuk om iets over je prive /persoontje te lezen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk verteld Rosina. En dat zonnetje staat je uitstekend hoor.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create