Volgers

dinsdag 26 november 2013

Kerst ideetjes..

Hoi allemaal..

Het is weer koud en nat buiten echt weer om aan de knutsel te gaan !
Hebben jullie ook al weer kriebels en zijn jullie ook volop aan de kerstkaarten bezig?
Wij zijn heel erg benieuwd wat jullie allemaal maken labels/ kaarten/ cadeaus/ doosjes..

Daarom een leuk idee om allemaal leuke kerst ideetjes te verzamelen.
Leuke ideeen patronen gedichten noem maar op..

Jullie kunnen een leuke extra Candy verdienen.

 
Een leuke Digi van Sherry Baldy..
 
Wat moet je doen om deze digi te kunnen winnen?
Mail ons je tip/creatie/gedicht enz enz..
Vermeld in je bericht je naam en blog adres.
 
Het leukste idee gekozen door ons team krijgt deze leuke prijs.
 
Jullie kunnen je creatie mailen t/m 9 December.
Op 10 December laten wij jullie de winnaar zien van de Candy!
 
Veel knutselplezier..
 
 
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Super leuke candy is dit, ik moet nog even iets verzinnen maar ik kom nog wel met iets leuks. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik heb net mijn creatie ingestuurd via mail adres wat ik vond bij contact.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create