Volgers

dinsdag 31 december 2013

Gelukkig Nieuwjaar !



Hoi allemaal..

Het is zover 2013 is weer voorbij gevlogen en een nieuw jaar staat weer te beginnen..
Een avond om terug te kijken op mooie leuke gebeurtenissen maar voor sommigen onder ons ook trieste herinneringen..

DT lid Joke maakte vorig jaar een prachtige kerstkaart met een sleutel op de voorkant.


Het gedicht op de kaart was zo bijzonder dat ik het nooit zal vergeten..
Dat jaar heb ik het gedicht ook verwerkt op kaarten en er waren veel mensen ontroerd door de prachtige tekst.

Dat gedicht en de kaart van Joke wil ik graag met iedereen delen..


Met deze woorden wil ik graag namens ons hele team iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en heel veel plezier gezondheid en vreugde in 2014 !


Natuurlijk hebben wij ook nog een leuke prijs om weg te geven..
Een leuke challenge met als idee "De leukste creatie van 2013 "
Bedankt allemaal dat jullie al die prachtige creaties hebben laten zien.

De gelukkige random winnaar is geworden.......




Van Harte gefeliciteerd met het winnen van deze prachtige prijs.
Mail je ons even je gegevens door?

Hele fijne avond en veel plezier met je prijs !




Daarmee sluit ik 2013 af en wens ik iedereen nog een prachtige avond geniet van een hapje en drankje maar natuurlijk van elkaar..


Groetjes 

Team Hobbyhome-hobbyartikelen.

2 opmerkingen:

  1. inderdaad een prachtige tekst.
    Patricia, gefeliciteerd!
    en jullie fijne jaarwisseling toegewenst en veel succes met het bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie en creatief jaar gewenst. Wat een mooie tekst. Ik heb deze overgenomen, dus wie weet gebruik ik hem ooit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create