Volgers

vrijdag 6 december 2013

Happy Holidays...




Goedemorgen bloggers,
Vandaag nog maar weer een kerstkaart van mij hier op het HH blog.
Ik heb er nog steeds te weinig en dit jaar zullen er ook niet veel meer bijkomen.

 Dit lieve Tildaatje uit de kerstserie  
"A Christmas Story" van vorig jaar heb ik nog een keer gebruikt en nu gemaskerd op het 
envelopje wat al een oudje is van een paar jaar geleden. (2009) ? 

De andere materialen die ik verder gebruikt heb zijn:
 Nestabilities: Oval Large Scalloped Ovals Large en LabelsTen
DP: Magnolia
takjes: Marianne Design
verschillende roosjes en Magnolia besjes
de zilveren kerstbelletjes klein en groot mogen op het ogenblik niet ontbreken op je kaart
 Memory Tag: Doohickeys
stukje touw en een paar (ook) oude tekststempeltjes.

Verder wens ik iedereen nog een fijne dag en alvast een prettig weekend!
En voor wie nog Sinterklaas gaat vieren: heel véél plezier en een gezellige avond!

Bedankt voor je bezoekje aan het HH blog en tot de volgende blogpost! 


Groetjes, Agnes

1 opmerking:

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create