Volgers

vrijdag 31 januari 2014

Little Miss Muu Muu


Goedemorgen allemaal, wat gezellig dat jullie weer ons blog komen bezoeken en
vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te laten zien wat ik met heel veel plezier gemaakt heb ondanks dat ik "bere druk" ben met andere dingen maar het is me toch gelukt
 om het op tijd af te hebben.
De gave stans van Joy die ik o.a. gebruikt heb is echt een "must have" en 
die gaat zeker nog vaker voorbij komen op een van mijn kaartjes :-)
Een beauty is het!!!!!  :-)

   de andere materialen die ik verder gebruikt heb hier even op een rijtje:
Go Kreate mal # 7
DP: Inkido
Joy! Crafts: stencil ovaal (6002/0304)
Spelbinders: Classic Ovals Large
La- La Land: vlaggetjeslijn
Magnolia: stempel en Doohickeys: Heart Swirl, Memory Tag
Tim Holtz: filmstrip
div. bloemen,  strass steentjes en de tekstempel is van Papermania

Ik hoop dat jullie het weer wat vinden en mijn volgende creatie wordt er een
met wat  spulletjes die net nieuw zijn in de webshop!

Fijne dag verder, bedankt voor je bezoekje hier en tot de volgende post!

Groetjes, Agnes

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart in mooie natuurlijke kleuren! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke grappige kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje! Heel mooie kleuren!
    En Muu Muu is schattig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind ik deze kaart mooi van kleur zeg! Ik weet niet wat me aantrekt maar het zal de rust zijn in het kaartje! Hij maakt me blij!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create