Volgers

vrijdag 14 februari 2014

Bonny Tilda



Goedemorgen allemaal,
Voor vandaag heb ik maar een lief Valentijns kaartje gemaakt.
Eigenlijk heb ik niets met Valentijn (haha, ben al 39 jaar met de zelfde Valentijn)  maar  omdat het vandaag 14 februari is heb ik toch maar dit schattige stempeltje gepakt om er een kaartje mee te maken.
Voor de basis heb ik de Go Kreate mal # 5 gebruikt met het mooie DP van Magnolia.
Het stempelafdrukje uitgestanst met de Spellbinders Classic Oval Large, bewerkt met  Shabby Embossing Enamel en daarom heen een parelkoordje gelegd.
De Magnolia Doohickyes haert swirl, Magnolia tekst stempel en de hartjes van Marianne Design passen perfect bij het thema Valentijn
Verder nog wat verschillende bloemen, Magnolia besjes en een organza lint  op mijn kaart verwerkt.

Dan wens ik iedereen weer een mooie vrijdag en alvast een fijn weekend
 en natuurlijk bedankt voor je bezoekje aan ons blog!

Groetjes, Agnes

1 opmerking:

  1. hoi agnes
    een pracht van een kaart en zeker voor vandaag heel romantisch voor valentijn
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create