Volgers

zondag 11 mei 2014

Moederdag...



Hallo allemaal,

Een bijzondere dag, alle moeders worden hopelijk vandaag extra in het zonnetje gezet.
Ik ben vanochtend heerlijk door mijn twee meiden verwend. Toevallig heeft mijn man twee weken geleden in mijn hobbyruimte allerlei moederdag knutselen van mijn meiden opgehangen zo kan ik er elke dag van genieten.

Straks ook even naar mijn moeder toe met ja ... ook een eigengemaakt cadeau.




De doosjes zijn helemaal gemaakt van papier en aluminiumfolie. De afbeeldingen zijn gekleurd met de Faber Castell potloden.
De doosjes zijn gevuld met chocolade en je kan er nog een cadeaukaart of geld in stoppen.



De volgende materialen heb ik voor deze doosjes gebruikt:

Voor de roze binnenkant de multiframe van Nellie-Snellen
De sleutel van Marianne kon het zo snel niet vinden in de shop
Verschillenden mallen van Joy hart kleine-swirl het vogelkooitje en de sterren van Nellie
Verder nog wat klei, molds van mijn taarten, zwarte verf (action), en een mal van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat jullie het een leuk projectje vinden, ik heb er met veel plezier en liefde aan gewerkt voor beide moeders. Ik wens alle moeders nog een hele een fijne moederdag. Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons HH-blog en tot de volgende keer maar weer.

Groeten,
Petra.

3 opmerkingen:

  1. zo dit ziet er prachtig uit en erg leuk om te geven, juist door de donkere achtergrond springen je afbeeldingen er prachtig uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creaties daar zullen ze vast blij mee zijn.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create