Volgers

donderdag 12 juni 2014

Strandkaart.

Hoi lieve allemaal,

vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat
ik heb gemaakt voor Marianne Design.
Ik ben deze maand gekozen als designer van de maand juni.
Zo gaaf om te doen!


Wat heb ik gebruikt:

Papier PK 9092
Mallen CR 1275 anker
LR 0318 petra v dam
LR 0231 vuurtoren
Knipvel IT 569
Tule JU 0924
boemetjes,plakparels en stickels.
Deze materialen kun je vinden in de webshop.
Alleen de pluimpjes tussen de bloemetjes heb ik
vorig jaar geplukt in een berm op malorca, hihi.

Met dit mooie weer is het heerlijk om dit soort kaartjes
te maken, heerlijk aan je tuintafel! 

Dan wens ik jullie een zonnige dag, geniet ervan!

Liefs Pouwla.

3 opmerkingen:

  1. Zóóó zomers, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart zeg. Prachtig gedaan en zo mooi gecombineerd die verschillende materialen. Super hoor.
    Groetes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Pouwla, leuke malletjes zijn dit ook,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create