Volgers

woensdag 30 juli 2014

Citroen Thee!

Hallo allemaal,

vandaag heb ik voor jullie nog een potje thee in de aanbieding


Deze heb ik gemaakt van krafts karton met daarop 
citroen papier van Maja.

De mal van de theepot is van Dutch Doobadoo
Voor de tekst heb ik de Type Writer letters van Joy
gebruikt.
Verder opgeleukt met een bedeltje en wat roosjes.
Ik heb Mica gebruikt voor het venster,
daarachter een theezakje met citroen en 
wat lekkers geplakt.

Jullie kunnen nog steeds meedoen aan onze 
Zomerchallenge!! en aan onze DT-Call
Enkele van jullie zijn al benaderd, maar 
er kunnen nog wat gezellige creatieve meiden bij hoor!
En wie niet waagt, die niet wint nietwaar?

Fijne dag allemaal!

Groetjes Lia




4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lia, heel leuk gedaan.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke kaart lia echt genieten van thee en wat lekkers
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als echte theeleut vind ik dit helemaal geweldig.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een theeleut, dus dit is helemaal mijn kaartje. Super gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create