Volgers

woensdag 2 juli 2014

Reminder en DT-Call!!

Hallo allemaal,

vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen en omdat de lopende challenge zo'n groot succes is, wil ik jullie nog een mannen kaart laten zien ter inspiratie


Het papier is van Maja Design,
 ik heb wat gears bewerkt met embossingpoeder
Het plaatje komt uit Gerda's hobbyshop.

Jullie kunnen nog meedoen tot 11 Juli, daarna starten we met de Zomerchallenge!!

Groetjes Lia


DT-Call!!

Het hobbyhome team is op zoek naar gezellige ijverige dames,
die het leuk vinden om 1 x per 14 dagen een kaartje / creatie te posten
op het Hobbyhome challenge blog
Dus lijkt het je wat en heb je zin en tijd, dan kun je hieronder je link naar je blog zetten.

Jullie hebben hier de tijd voor tot 15 Augustus.

Groetjes Hanneke

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

7 opmerkingen:

  1. Gave stoere kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mannenkaart ik kreeg mijn foto niet rechtop upgeload op mijn pc staat ie recht dus tja that`s me from the side hihihi
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry mijn kaart per ongeluk gelinkt bij de DT call hoe dom kan een mens soms zijn!
    Ik ga hem plaatsen bij de challenge! Jullie mogen deze verwijderen hoor! Succes met de DT call
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijk me enig om te doen dus ook ik heb me aangemeld. Wie niet waagt die niet wint;)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en ik doe graag mee met de DT call.
    Fijn weekend;o)
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create