Volgers

zaterdag 18 oktober 2014

Geboortekaartje

Omdat de uitdaging dit keer een geboortekaartje is laat ik jullie vandaag ook maar zo'n kaartje zien. Afgelopen zondag is er bij mijn collega een jongetje geboren met de mooie bijbelse naam Abel. Voor hen maakte ik dit kaartje.
Ik gebruikte hiervoor het mooie Maja Design papier icm met blauw en creme cardstock. De mal  waarop de schoentjes zitten is van MD Lr 0141. Ook de sneakers zijn van MD LR0304. En het ballonnetje ook. Ook gebruikte ik voor de verticale strook en de naam het ribbelkarton van Joy Artikelnummer: 89/0210
 

Over het ribbelkarton nog een stukje lint, drie kleine bloemetjes boven de sneakers en onder in een wat grotere bloem. Om de sneakers zit nog frantage shabby blue en natuurlijk een stukje twine in de schoentjes gedaan.
Als laatste tussen mijn digi's nog een leuke tekst gevonden.



Doen jullie ook allemaal nog even mee aan deze uitdaging. Het kan nog tot 24 oktober.

groetjes van Joke


5 opmerkingen:

  1. Die schoentjes zijn ook zo schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, stoer en lief tegelijk door de combinatie van blauw en kraft.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er fantastisch uit Joke.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend lief kaartje, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create