Volgers

zondag 1 maart 2015

Hamburger...


Goedemorgen allemaal,

Zo vandaag is het weer zondag en mag ik jullie weer een kaartje laten zien. 
De leuke digi van Saturated Canary heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell potloden en dan alleen de grijs tinten en de randen bewerkt met Distress inkt.


De basiskaart heb ik gesneden met de Silhouette machine.
Verder heb ik de volgende materialen gebruikt:
De leuke filmstrip van Joy
roosjes uit eigen voorraad en hoekrand

Leuk dat je weer even langskwam en ik wens je nog een fijne dag!

Lieve groetjes,
Petra

6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel leuk en mooi uit.

    Fijne zondag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig Kaartje Petra, schitterend met die echte hollandse kleuren. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig Kaartje Petra, schitterend met die echte hollandse kleuren. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create