Volgers

vrijdag 12 juni 2015

A life without dreams......

Hallo lieve mensen,

Wat leuk dat je de tijd neemt om even langs te komen op ons uitdagingsblog. 

Vandaag laat ik jullie hier alweer een vintage kaartje zien ter inspiratie. Ik was zo blij verrast met wat mijn speurtocht op internet opleverde, dat ik de plaatjes die ik vond ook wel heel graag wilde verwerken op mijn kaartjes, dus vandaar zomaar alweer zo'n heerlijk nostalgisch tafereeltje.

Het papier is alweer een prachtige, nieuwe lijn van MicheleRDesigns en heet 'Shabby Spring Flowers'.
Gebruikte materialen:


- Tekststempel Dylusions
- Kant
- Rozenlint
- Witte balletjes op gras
- Witte bloemen
- Parelsnoer
- Verbandgaas

Leuk dat je hier was! En heb je onze leuke challenge gezien? Maak een kaart voor een kind. Wel meedoen, hè? Dit keer kun je een geweldige, zomerse stempelset winnen!

Fijne dag vandaag!

Liefs, Nicolette

5 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Mooi is het plaatje met de parels er om heen.
    Ik vind je kaart heel mooi afgewerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtkaart heb je weer tevoorschijn getoverd. Mooi plaatje met de parels, een prachtige vlinder, en een schitterende omlijsting met die prachtige borders, toppertje !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart! vind vooral het kant heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit, frisse kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create