Volgers

dinsdag 23 juni 2015

Fancy Flowers

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie een bezoek brengen aan ons blog!
Ik heb deze keer een kaart gemaakt met een 
ingekleurde digistempel.
De stempel is van Bugaboo digi stamps,
Fancy flowers. Ik heb de stempel
ingekleurd met  Faber Castell potloden.
Ik hoop dat we zo wat meer
in de zomersfeer kunnen komen.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Joy! clear stamps tekst bingo 6410/0293
Verder nog bloemen,strik, brad en een 
kanten taartkleedje gebruikt.

Leuk dat je weer bent langs geweest!

Groetjes Ina

6 opmerkingen:

  1. Supermooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en kleurrijk kaartje heb je gemaakt, Ina! Echt een schatje om naar te kijken!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Ina, ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig kaartje in prachtige vrolijke kleuren, mooi gedaan Ina!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Ina! Super leuke vorm heb je voor het kaartje gebruikt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een erg lieve en vrolijke kaart met die mooie toef bloemen erbij
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create