Volgers

zaterdag 27 juni 2015



Hallo! Ik ben Lia van Bruggen, niet te verwarren met de andere Lia, die ook in het DT zit. Voor het gemak zet ik achter mijn naam daarom maar een B.
Vandaag laat ik jullie mijn eerste kaart zien als nieuw DT lid van Cards 2 Create. Een paar weken geleden ben ik uitgekozen om me erbij aan te sluiten en ik vind het erg leuk om te doen. Kaarten maken is nu eenmaal een (bijna) dagelijkse bezigheid van me! Ik maak ze niet in een bepaalde stijl maar ik hou wel van vintage en van kaarten met een persoonlijke 'noot'. Deze hoort bij de laatste categorie want binnenkort trouwt de oudste dochter van mijn jongste broer en ze leeft al helemaal naar de grote dag toe. Helaas kunnen we er geen getuige van zijn want ze wonen in Australië ten zuiden van Brisbane en een reis ernaar toe zit er niet in... Zo jammer!!
Maar een mooie kaart met inhoud gaat zeker naar het bruidspaar toe en jullie kunnen hem hierbij alvast zien.
Ik heb voor een borduurpatroontje gekozen (van Christien v.d. Akker) omdat ik weet dat Rhea ervan houdt. Het plaatje komt van een oude trouwkaart en die zat in een album dat ik een keer van een drukker heb gekregen. De swirls zijn van Joy!Crafts en de roosjes heb ik zelf gemaakt van organzalint. Nu maar hopen dat het een mooie dag wordt met zonneschijn, want in Australië wordt het langzaam winter!
                       Joy!Crafts Swirl 6003/0002
                       Joy!Crafts Floral Flourishes 6003/0008

Groetjes en tot de volgende keer, Lia B.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lia een prachtige binnenkomer, heel erg mooi gedaan hoor!! Ik zag je kaartnu pas anders had ik wel eerder gereageerd. Welkom !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in ons team Lia! Ik wens je een fijne tijd toe, hier bij Cards2Create. Mooie kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Hartelijk welkom in ons team!
    Je kaart is erg mooi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create