Volgers

zondag 21 juni 2015

Liefs.....




Goedemorgen allemaal,



Wat leuk dat je ons blog weer even komt bezoeken.  Dat je toch even de tijd neemt op de deze drukke dag als vandaag en een kijkje komt nemen.
Dit keer geen ingekleurde digi. Ik heb gewerkt met de bisterkorrels wat een ontzettend leuk spul is dat.
Ik heb met een speciale pen eerst op het aquarelpapier het patroon van de bloem en de swirl getekend.  Vervolgens de korrels op het het papier getikt en daarna met de plantenspuit gesprayd en laten drogen. Met mijn vinger het spul van de pen eraf gerold en dan houd je deze mooie witte lijnen over. 
De kaart vervolgens  bestempeld met met de leuke stempel van Joy flowers.  De leuke tekst liefs erop geplakt met dubbelzijdig tape daarbij nog een paar vlinders geplakt. Dit was mijn eerste creatie de volgende keer zal ik het toch anders doen. Ik vind het jammer dat over ik over de mooie witte lijnen heen heb gestempeld. De volgende keer ga ik eerst stempelen en later het spul eraf rollen.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Bedankt weer voor het achterlaten van je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groet,
Petra






5 opmerkingen:

  1. Wat en mooie kaart is dit.Leuke techniek ook.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Petra, en een prachtige techniek gebruikt, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke techniek, heel mooi geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel indrukwekkend uit Petra!
    Mooi gedaan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke techniek, erg mooi geworden.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create