Volgers

zondag 9 augustus 2015

Een kleinkind

Goedemorgen dames, gezellig dat jullie weer een kijkje op ons gezellige blog komen nemen.

Goedemorgen dames, gezellig dat jullie weer een kijkje op ons gezellige blog komen nemen.
Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen. De kaart heb ik gemaakt als voorbeeldkaart voor onze lopende challenge, "gebruik zoveel mogelijk craft op je kaart"
Het is een babykaartje geworden voor mijn broer en zus die binnenkort weer opa en oma worden van hun 2e kleinkind. Ik weet niet of het een jongen of meisje word, dus heb ik de kleur neutraal gehouden.


Ik heb o.a. aan materialen gebruikt: 
polychromos Faber Castell potloden FC-110036-A
MD Kraft PK 9114

en overige gebruike materialen;
Spring dies Joy, rond frame NS, collectable MD, Floral ponsen, Martha Stewart pons, 
Cheery Lynn takje, lichtbruin kant, Prima marketing DP, Joy DP, 
stempeltje MD, en tenslotte bruine plakparels.

Doe nog gezellig mee met onze challenge dames.
Een fijne zondag nog, en voor diegene die nog vakantie hebben, een hele fijne gezellige vakantie !!!

Lieve groetjes Wilma

3 opmerkingen:

  1. hoi wil
    wat een leuke en mooie kaart en handig dat je het in neutrale kleuren hebt gemaakt!1
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Wilma!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aby rozpocząć grę, nie musisz wpłacać pieniędzy na konto! Wystarczy się zarejestrować kasyna Bet-at-home

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create