Volgers

zondag 27 september 2015

Hello beauty......





Hallo allemaal,
Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons gezellige blog. Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. De geweldige digi is Saturated Canary en ze is ingekleurd met mijn copics. Voor het eerst het poppetje ingekleurd met een donkere huidskleur. Het was even zoeken naar de kleuren, ik ben er heel erg tevreden over hoe het resultaat is geworden.

De volgende materialen heb ik voor deze kaart  gebruikt:
de ander bloemen zijn ook met de hand gemaakt.

De gebruikte copics voor de liefhebbers.
huid: E15-E13-E31-E11-E21
wangen R20
jurk G99-G94-G21
ogen: E44-E43
haar E49-E59-E57-E35-E31



Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog. Ik wens iedereen nog een hele fijne zondag toe.
Lieve groet,
Petra



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met een schitterende digi die je prachtig ingekleurd hebt. Hele mooie kaart met warme kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gekleurd. Is altijd even zoeken naar de juiste kleur voor de huid. Of het nu donker of licht is... Maar deze is top!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart. Prachtig zoals je de digi hebt ingekleurd.
    Mooi geheel is het geworden.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende kaart.Heel mooi is die ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create