Volgers

zaterdag 3 oktober 2015

Celebrate



Goedemorgen allemaal!




Ik heb het designpapier in mijn restjesdoos weer eens nagekeken en kwam daarin een paar mooie turquoise dessins tegen die precies bij elkaar pasten. Daarmee heb ik deze kaart gemaakt. De basis is een witte kaart met daarop Kraft dat een geponst randje van Martha Stewart kreeg. Het plaatje met het schattige jongetje zit ook al een poosje in mijn 'Vintage' map en het is van Marianne Design. Ik heb het in een lijstje van Joy!Crafts verwerkt. De kleine takjes bij de bloemen zitten bij het ovale  frame in dezelfde set. Dit is momenteel echt een van mijn meest favoriete mallen!
Ik vind de combinatie van turquoise met Kraft altijd erg mooi en ben wel tevreden met deze kaart!


Dank je wel voor het langskomen en ik wens iedereen nog een fijne dag.
Tot de volgende keer!
Lia B.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi, wat een prachtige combi is dit toch blauw/turquoise met bruin, super.
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Prachtige combinatie van papieren.
    Leuk plaatje. Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Lia, mooie kleuren plaatje en een prachtige mal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleurencombi Lia!
    Heel mooi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create