Volgers

vrijdag 22 februari 2013

Mijn inspiratie voor jullie

Hallo lieve blogmaatjes.
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart ter inspiratie voor jullie.
 Dit afdrukje, van wie weet ik zo niet, lag al heeeel lang ingekleurd klaar en ik kon maar niet bedenken wat ik ermee maken moest.
Maar zoals jullie zien is het mij eindelijk gelukt om er een kaart mee te maken.
De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:
Paars/Roze en Paars Cardstock
DP uit een boekje van de Boeken Voordeel
Digi Afdrukje ..... ?...
Copicmarkers
Stansen van; 
Magnolia (label)
Stickles "Lavender"
Lintje
Kralen
Bloemen (WOC)
Ik wens jullie nog een fijn (knutsel) dag.

9 opmerkingen:

  1. En wat voor een kaart,heel mooi,lekker voorjaarsachtig in die mooie kleur,complimentjes en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Sieta best een heel leuk afdrukje
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een super kaart Sieta
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Sieta
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi.
    Dat afdrukje kun je gratis op internet vinden, ik heb hem ook maar nog nooit gebruikt.
    Misschien helpt deze prachtige kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herkende meteen het afdrukje, 't komt van de gratis digi's van Beccy's Place.
    't Ligt bij mij ook al klaar ingekleurd en nu kan ik spieken naar hoe jij er deze mooie kaart mee gemaakt hebt.
    Ze is echt geweldig Sieta.
    Toch wel een mooi zomers afdrukje hé.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje met mooi afdrukje .
    Alles past zo goed bij elkaar en de kleur is ook erg mooi.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje vind ik beeldschoon geworden
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create