Volgers

donderdag 18 april 2013

Even wat beter voorstellen

Hallo Allemaal,

Daar ben ik alweer, voor de tweede keer deze week.
Jullie weten vast wel dat ik sinds zo'n 2 maanden hier gastdesigner ben. Dit doe ik met ontzettend veel plezier en toen Hanneke me onlangs vroeg of ik niet voor vast wilde blijven hoefde ik daar dan ook niet lang over na te denken.
En nu mag ik jullie dus wat meer over mezelf vertellen, dus vooruit dan maar.

Ik ben  44 en al weer 24 jaar getrouwd met Adrie, ja we waren er vroeg bij, nou ja.... ik in elk geval. Adrie iets minder, LOL, die ziet alweer Abraham later in dit jaar.
Samen hebben we 3 kinderen, Yara (23), Boyd (21) en Demy (18). Boyd woont sinds enkele weken op kamers en ik moet zeggen dat ik daar nog steeds erg aan moet wennen, gelukkig komt hij nog wel in het weekend naar huis.
Verder ben ik het personeel van 2 zeer eigenwijze, maar geweldige Maine Coons, Kees en Floor.

Het maken van kaartjes doe ik al jaren, kwam ooit in aanraking met het 3d gebeuren op een braderie en sindsdien heb ik eigenlijk wel vanalles gedaan, het 1 met iets meer plezier dan het ander, maar sinds ik een paar jaar geleden de Magnolia stempels ontdekte ben ik helemaal om, voor mij alleen nog maar scrapkaartjes met Cute Stamps, hoewel ik moet zeggen dat ik het vintage gebeuren ook wel schitterend vind, dus wie weet......ooit

Naast het maken van kaartjes hou ik ook heel erg van lezen, verslind gemiddeld toch wel minimaal 2 thrillers per week.
Ook het maken van kleding doe ik erg graag waarbij ik naast de normale alledaagse kleding helemaal gek ben van Historische kostuums, geweldig vind ik dat en mijn meiden showen ze graag, ben dus alweer druk bezig met jurken voor de Fantasy Fair in September.

Dit is het wel zo'n beetje denk ik, vind het een flink verhaal geworden zo, maar mochten jullie nog wat willen weten...vragen staat vrij.

Tot slot toch nog even een kaartje want ja, een berichtje zonder kaartje kan natuurlijk niet.
Het is wel een oudje, had een nieuwe willen maken maar ben de afgelopen dagen behoorlijk ziek geweest en nog steeds niet helemaal in orde dus dat is er niet meer van gekomen.
Dit is wel een van mijn favorieten van vorig jaar 

Groetjes 
Diana
xxx







10 opmerkingen:

  1. Hallo Diana, leuk om te lezen wie je bent;)
    Je kaartje is schitterend, wat een schatje is die Teddy Bea toch en zo mooi ingekleurd, lief geheel. Hopelijk voel je je snel weer beter,
    liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Diana

    Wat leuk om zo wat over je te lezen .
    dit kaartje is ook weer erg mooi .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je bent een bezig bijtje hoor!!! Heel leuk om dit allemaal te lezen en ik weet niet of ik het al gedaan had maar...welkom bij de "club"!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart en prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al is het een oudje hij is wel erg schattig hoor. Super gedaan en een echte bezige bij geloof ik. Waar haal je de tijd vandaag joh.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Diana om zo wat meer over je te weten komen, helemaal super en dat is je kaartje ook, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana
    Wat een leuk voorstelbericht. Ik vind je kaartje prachtig hoor al is het een oudje;) super dat je voor vast in ons Team komt, ik wens je hier heel veel plezier toe

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Diana, leuk om je verslagje even uitgebreid te lezen, jij bent ook een bezige bij, je kaartje is een plaatje, heel veel succes als DT-er, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om wat meer over je te weten!

    En welkom in ons team.
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Veel beterschap nog en tot snel.

    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwwww Diana, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt. En succes in je nieuwe DT team. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create