Volgers

woensdag 24 juli 2013

Een Cadeau voor de Jarige..


Hoi allemaal

Vandaag een keer een creatie van mij..


Ik heb een klein kaartje met cadeau gemaakt voor een lieve kleine meid.
Het is wel even een makkelijke kaart geworden omdat ik bijna smolt in mijn knutselkamer :-)

Ik heb voor de kaart en het cadeau een mal gebruikt van Spellbinder.
Het is al een oudje maar hij blijft leuk !

Het tasje heb ik bij de groothandel besteld om even te proberen ze zijn super leuk.


(Als jullie hem leuk vinden kan ik ze bestellen voor de shop ;-) in verschillende kleuren.)

Het stempeltje heb ik van een lieve knutselvriendin gekregen en ingekleurd met Copics.
De kaartje is gemaakt met een Micky Mouse 3D plaatje
omdat de kleine meid gek is op Mickey.
Alles leuk versierd met Parels  , Bloemen en knutsels uit de kast!

Ik hoop dat jullie het een leuke creatie vinden.


Veel succes met het warme weer .

Hanneke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hanneke
    Dat ziet er weer lekker vrolijk uit .
    Dat tasje is ook erg leuk .
    Leuk om wat kado in te geven .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit Hanneke. Die cadeautasjes zijn indd erg leuk.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De "oudjes" doen het weer goed, dat blijkt wel weer. Wat een leuke vrolijke creatie, ziet er prachtig uit.

    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hanneke,
    Heel erg vrolijk! Leuk tasje! Groot gelijk om niet te lang in je knutselkamer te zitten. Maar ook dan heb je dit schitterend gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create