Volgers

vrijdag 5 juli 2013

Pink Ribbon Tilda


Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een leuk kaartje te laten zien, ik hoop tenminste dat jullie hem een beetje leuk vinden.
Ik heb weer gebruik gemaakt van mijn favoriete merk papier, Maja Design, deze papiertjes komen uit de Vintage Summer Basics Collectie. Alle randjes heb ik bewerkt met de paper Distresser, die zag ik laatst in de webwinkel staan en kwam daardoor op het idee hem maar weer eens te gebruiken. Nu wil ik hem linken, kan ik hem niet meer vinden, echt weer wat voor mij, LOL. 
De stempel is weer van Magnolia en heet (de titel zegt het al) Pink Ribbon Tilda. 
Verder heb ik nog de vlinderrand van Tim Holtz gebruikt, een papieren doily, een stukje lint en een grote parelbrad. 
De bloemen komen weer uit mijn voorraadbak, behalve de rolroosjes, die heb ik gemaakt met een malletje van Marianne Design, ook de harten zijn gestanst met een mal van Marianne

Ik ben weer heel erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden,
Allemaal bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Liefs, 
Diana
xxx

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer, mooi papier, lief plaatje en leuke details.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart , prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Diana..

    Je hebt weer eens super je best gedaan!
    Prachtig gedaan .

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create