Volgers

dinsdag 2 juli 2013

Vintagekaartje


Hallo Allemaal!

Wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen. Ik mag vandaag weer een kaartje laten zien en heb deze keer een  kaart gemaakt met een vintageplaatje. Ik heb aardig wat stansjes gebruikt en de vorm van de kaart is een mal van Go Kreate.


Het frame om de afbeelding is van Spellbinders  en deze heb ik versierd met Frantage.
Dit heb ik ook met de randen van het papier en de bloemen gedaan. 
De hartjes zijn een stans van CheerlyLynn, de vlinderrand is van Sizzix (Tim Holtz) en de swirls 
zijn een stansje van Crealies.


Verder nog kreuklint ,parels en kant gebruikt om de kaart af te werken. Ik vond het erg leuk om weer eens
een kaartje met een vintageplaatje te maken en denk dat er nog wel meer gaan volgen. Het was voor
mij alweer een tijdje geleden omdat ik de laatste tijd veel Magnoliakaarten heb gemaakt.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dinsdag verder!

Liefs,
Wendy


2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy
    Een prachtige kaart met al die mooie details erop en in een erg lieve kleur!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuuuw wat een pracht van een kaart.Hele mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create