Volgers

maandag 26 augustus 2013

Opgepimt Tasje......??!!

Hallo Allemaal

Dit keer gee kaartje maar een opgepimt tasje
altijd erg leuk om iets in te doen en kado te geven .
Dit stempeltje blijft toch wel een van mijn lievelings stempels ,wee ingekleurd met potloden en op de vleugels een hele hoop glitters .
Het kantrondje dit keer niet zelf gemaakt maar het zijn eigenlijk onderzetters (stond op he zakje)
Wel weer de leuke Joy Vlinderstans gebruikt
de grote bloem is van theezakjes met een Joy stans en de kleintjes van wiite koffie filters
de blaadjes heb ik deze stans weervoor gebruikt .
Veder nog wat knoopjes kantjes en bandjes .
en een labeltje aan de zijkant.

 
Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden ???
Fijne dag
Groetjes Marcella

3 opmerkingen:

  1. Dat tasje is een cadeautje om te krijgen!
    Super idee van de theezakjes, de koffiefilters gebruikte ik al, nu nog eens een theezakjes bloem maken. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cadeautje heb je ervan gemaakt..Ik gebruik wel de gekleurde zakjes waar de thee inzit voor bloemen te maken,nog niet de theezakjes.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marcella.dit wil ik ook nog eens gaan doen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create