Volgers

dinsdag 17 september 2013

Blog in het Zonnetje..


Hallo lieve mensen,
 
Mijn naam is Miranda en ik blog al een tijdje onder de naam Bolletje Lucky.
 Ik ben getrouwd,heb twee dochters van 22 en 20 jaar en dol op knutselen,handwerken en rommelen in en om ons huisje.
Vanaf mijn 15de knutsel en handwerk ik al dus er is niet veel wat ik nog niet gedaan heb,hihi.
Toen ik laatst op de kaartendagen-beurs was zag ik dit knipvel van Yvonne creations en de warme herfstkleuren spraken mij meteen aan.
 Voeg daarbij het herfstachtig weer van de afgelopen dagen en jullie snappen hoe ik tot dit kaartje kwam.
De zigzagsteekjes zijn met de hand geborduurd,de hartjesstans is van Joy (Lin en Lene mal).
 Ik heb op een stukje touw het woord "herfst"geplakt,de letters eerst gestempeld en daarna met een rondje uitgeponst.
 De kleine gouden puntjes zijn restjes van starform stickervellen,het pompoentje was een knoopje en de herfstblaadjes heb ik bij Xenos vandaan.

 

 Ik vond het súperleuk dat ik gevraagd ben om iets voor dit leuke blog te maken en ik hoop dat jullie het leuk vonden wat ik gemaakt heb.
 
Willen jullie mijn blog ook eens bekijken?
 
 
 
Lieve groetjes Miranda
 

11 opmerkingen:

  1. wat een plaatje van een kaartje Miranda, ik volg je al een hele tijd, leuk om je heerlijke herfstcreatie hier te zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda

    Wat leuk dat je blog in de spotlight staat en terecht. ik heb gekeken en zie dat je prachtige creaties maakt. Ik dacht je volgster al te zijn, maar zie mezelf nergens tussen staan dus ik ga me alsnog even aanmelden.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Volgen doe ik je al anders had ik je meteen op gezocht! Zo mooi je kaart. Super leuk dat je hier in de spotlight sta. Geniet ervan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Miranda en terecht dat je blog in de schijnwerpers staat!!! Schitterende kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi. Terecht dat je in de schijnwerpers staat.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda

    Super leuk jij hier in het zonnentje en terecht je maakt prachtige kaarten
    Dit is ook weer een prachtige kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi miranda
    Ziet er geweldig leuk en herfstig uit en hartstikke leuk dat je het zonnetje van vandaag bent,geniet er lekker van!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda proficiat met dat je in de schijnwerpers staat.Prachtige herfstkaart heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone kaart Miranda
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart, heel mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Miranda,
    Wat leuk om met je Blog in de spotlights te staan, je kaartje is schattig, maar dat is jou wel toevertrouwd, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create