Volgers

zaterdag 28 september 2013

Blog in het zonnetje

Vandaag zijn we er weer met een Zonnetje !

Blijft leuk om te zeggen / schrijven :-)

Wat een leuk item om te maken...
En met 300 volgers gelukkig nog veel zonnetjes om uit te kiezen !


Zonnetje nummer 3 is geworden...

Corry !




zal mij even voorstellen aan jullie:

Mijn naam is corry van batenburg 61 jaar jong,haha en getrouwd met Andre.
Samen hebben we 3 kinderen en 3 kleinkinderen waar we geregeld op passen.
Doordat mijn man ernstig ziek is gaan we nooit op vakantie en als man s'middags rust zit ik in mijn hobbykamertje.
Ooit ben ik begonnen met pergamano dat heb ik 14 jaren met heel veel plezier gedaan maar onze lerares stopte er mee dus ging ik wat anders zoeken...
Toen kwam ik op de kaarten die ik nu maak !
Ik vind het heerlijk om te schilderen en  doosjes te maken.
Dat is mijn favoriet het hele jaar door maak ik kerstkaarten en doosjes die ik dan verstuurt naar bloggers en familie en bekenden!
Ook mijn kerstdoosjes en creatie's gaan naar denemarken waar ze gretig aftrek vinden en ik zo mijn hobby betaalbaar kan maken!
Door de loop van jaren heb ik heel wat hobbyspullen gekocht en vaak als ik op ga ruimen vind ik weer iets wat ik niet gebruikt en dat dan weggeef aan mijn volgers van mijn blog zo kan ik iemand blij maken met dingen waar ik niets mee doe :-)
Hieronder volgt een doosje die ik maakte als dank voor bewezen diensten
 met lekkere chocolaatjes erin!
Bovenop zo lieve besties die geschilderd is met distress/H20 en ook de copics zijn favoriet ben op het moment aan het werk op een nieuwe computer(mac) waar ik nog niet precies weet
 hoe alles werkt:-(dus dat moet ik nog uitvinden.
Ik vind het een hele eer om op dit gezellige blog mijn ding te kunnen laten zien,dus kom gezellig langs en heb je vragen daar sta ik altijd voor open!

 Groetjes van corry 


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Corry in het zonnetje staat op deze stralende zaterdag, dat verdient ze ook met haar leuke creaties en altijd trouwe blogbezoekjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende creatie
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het zonnetje Corry.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corry,

    Gefeliciteerd met het zonnetje dat kan je nu wel gebruiken dacht ik zo hahahaha.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gossie ik bloos van oor tot oor en hartelijk dank voor deze eer om op jullie leuke blog te mogen staan!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk om hier in het zonnetje gezet te worden....maar het is ook een schitterende creatie die je weer gemaakt hebt....geniet er maar heerlijk van....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie Corry en proficiat met je zonnetje, dat verdien je wel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat heb je dit mooi gemaakt Corry, zo is een doosje chocolaatjes toch wel heeeeel erg aantrekkelijk.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je in het zonnetje staat Corry !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Corry wat leuk in het zonnetje en wel verdiend.
    Mooie creatie van je leuk zo met dat doosje eronder en jammie chocolade daar maak je ze zekers blij mee.
    dikke knuffel, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create