Volgers

maandag 25 november 2013

Season's Greetings


Hallo Allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag een kerstlabel laten zien met een afdrukje van Magnolia.
De basis is van aquarelpapier en ik heb weer aardig wat stansjes gebruikt.
De cirkel achter het afdrukje en de tekstlabel zijn van Spellbinders, de sneeuwsterrenrand is van Joy!,
links heb ik een stans van Marianne Design gebruikt en de swirls zijn van Cheerylynn.

Ik heb de tag versierd met witte embossing enamel en acrylverf en hier en daar wat Snowtex.
Langs de rand van het afdrukje heb ik nog wat Frantage gebruikt en de sterretjes versierd met gouden stickles, hopelijk is dat een beetje te zien op de foto.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze tag vinden en kijk weer uit naar de reacties!

Alvast een hele fijne week!

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is dit weer Wendy...ik heb zitten genieten van op deze maandagmorgen. Prachtig gekleurd en ontzettend mooi opgebouwd, het is een kerscadeautje zo'n mooi label....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create