Volgers

dinsdag 24 december 2013

Afscheid met goede voornemens voor het nieuwe jaar


Hallo allemaal,

De kerst staat praktisch voor de deur. Een hele gezellige tijd vind ik dat altijd ondanks de hectiek van het op tijd je boodschappen binnen hebben :) herkenbaar?
Vandaag dan ook geen kaart maar alleen een ingekleurde creatie. De digi is overigens van MIC.
 Ik denk dat veel mensen zo de laatste dagen van een jaar wel bezig zijn met een terugblik naar wat het afgelopen jaar heeft gebracht en benieuwd zijn naar wat het nieuwe jaar zal brengen. Goede voornemens horen daar soms ook bij.

Voor het eerst sinds jaren heb ik ook een aantal goede voornemens voor het nieuwe jaar.
Zo wil ik wat meer aan mijn kleurtechniek gaan doen want ik geloof dat het altijd beter kan :)
Verder ben ik van plan volgend jaar mijn droom te gaan verwezenlijken en een webshop te starten met allerlei bijzondere vintage en shabby chic producten voor kaarten of scrapbooking. 
Daar heb ik enorm veel zin in maar dat kost ook heel veel tijd. De tijd die ik heb kan ik net als iedereen maar 1x besteden en dat betekent keuzes maken.

In mijn geval betekent het dat ik dit DT-team na meer dan een jaar ga verlaten om tijd en energie in mijn eigen dromen te steken.
Hanneke bedankt en ik wens jou en het team veel succes, maar dat zal best lukken met de dames. Zij zijn stuk voor stuk creatieve toppertjes! :)
Ook jullie, de volgers van dit blog wil ik bedanken voor alle leuke reacties die steeds weer werden achtergelaten op mijn posts. Elke reactie vond ik bijzonder en ik waardeer ze enorm :) 
Dank jullie wel!!!

Normaal gesproken eindigde ik mijn berichtjes vaak met 'ik wens iedereen nog een hele fijne dag' en die zin geldt uiteraard ook vandaag :) maar verder wens ik iedereen ook fijne feestdagen en een gezond, gelukkig, creatief en voorspoedig nieuwjaar toe!!

Groetjes, Samantha

3 opmerkingen:

  1. Samantha, ik begrijp je beslissing maar ik vind het wel jammer Gelukkig kennen wij elkaar al langer dan vandaag dus dat zal niet veranderen maar het blog neemt afscheid van iemand die zeer mooie creaties kan maken! Het is altijd genieten van je kleurwerk.
    xxx Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samantha, jammer dat je weg gaat maar ik begrijp dat je hier geen tijd meer voor hebt als je aan je droom, je eigen webwinkel, wilt beginnen....ik hoor zeker wanneer je er mee gaat sarten en kom dan heel snel kijken....in elk geval heel veel succes er mee....
    Verder hele fijne feestdagen en een geweldig 2014!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat prachtig ingekleurd! super en veel succes met wat je gaat doen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create