Volgers

vrijdag 17 januari 2014



Goede morgen allemaal, 
Deze week mag ik hier nog een keer een  kaartje  plaatsen.
Toevallig heb ik de zelfde stempel van Magnolie gebruikt die Tinie ook  heeft laten zien op haar kaartje maar daardoor is het juist zo leuk om te zien dat het toch twee heel
verschillende exemplaren zijn geworden door de keuze van verschillende materialen.

Voor dit kaartje heb ik de volgende spulletjes gebruikt:
Cardstock
DP: Maja Design
hoekjes: Cheery Lynn en bewerkt met een acryl paint dabber 
Spelbinder: oval en scalloped oval
swirl blaadjes: Joy! Crafts
blauwe Hydrangeas met een filigraan blaadje en roosjes erop
plakpareltjes, een parelsnoertje, stukje kant en Shabby Embossing Enamel
tekststempl: Magnolia

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven, bedankt voor het bezoekje aan het HH blog
en wens verder iedereen nog een fijne dag en alvast een gezellig weekend!

Groetjes, Agnes




3 opmerkingen:

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create