Volgers

maandag 10 maart 2014

Besties Tag


Goedemorgen!
Hebben jullie ook lekker genoten van het prachtige weer afgelopen weekend? Van mij mag het zo blijven hoor, heerlijk!!

Vandaag heb ik voor jullie een tag. Ik heb van een Magnolia DooHickey een vergroting gemaakt voor de vorm van de tag. Het papier is van Maja Design. De Besties stempel is ingekleurd met Pan Pastels en daarna bewerkt met Frantage en voorzien van een stikrandje met de naaimachine.


Verder lekker veel bloemen, filmstrips van Tim Holtz, stickles, parels, touw, kant en roosjeslint.
De klok is gemaakt met een Tim Holtz stans en ik heb nog de hartjes border gebruikt van La-La Land maar die zit wel een beetje verstopt onder de bloemen.


Ik heb benieuwd wat jullie ervan vinden.
*****
Fijne dag, liefs Karin



7 opmerkingen:

  1. Ze is schattig!
    Heel lief kaartje/tag.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. prachtige kleuren. Ik heb een tijdje geleden 7 digi van Besties gewonnen. die zijn per mail toegestuurd. Maar ik weet me er geen raad mee.. Ik kan niet met paint werken enzo, dus weet ik niet hoe ik die ooit op een kaart kan verwerken. Ik werk liever met gewone stempels ipv digi's. Mocht ik die kunnen met iemand kunnen inruilen voor gewone stempels, graag zelfs.

    Fijne dag
    Liefs Inge
    http://creabeapapercrafts.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Wat is dit weer mooi, geweldige lieve kleuren en een mooie afdrukje, prachtig.liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave tag met al die leuke en mooie dingen erop! hier blijf je naar kijken:-)
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave tag heb je gemaakt zeg, toppertje, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create