Volgers

maandag 24 maart 2014

Het is weer maandagochtend.....


Goedemorgen allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal een lekker weekend hebben gehad. Het was lekker knutselweer dus ik heb voor jullie dit kaartje.


Ik heb mijn Besties stempel ingekleurd met Pan Pastels en daarna bewerkt met wat stickels voor het glitter effect. Het afdrukje heb ik geplakt op de Floral Oval spellbinders. Het papier is van Maja Design. Ik heb verder nog DooHickeys gebruikt voor de labels en swirls. En het hartjes ovaal aan de bovenkant is van La-La-Land. De filmstrip is van Tim Holtz en de bloemen komen uit mijn winkeltje. Verder nog wat kant, kreukellint, wondgaas, parels en een pin
****
Fijne week, liefs Karin

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi kaartje, mooie kleuren en heel mooi ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. Heel zacht van kleuren, daar hou ik wel van. En prachtig ingekleurd.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create