Volgers

zaterdag 22 maart 2014

Hoi allemaal de top ehhhhh..

Wauw wat veel inzendingen voor de challenge..

Het DT van Hobbyhome heeft heel erg zijn best gedaan maar jullie zijn te goed voor de top 3.
Wij kunnen niet kiezen zoveel moois...
Daarom een extra large top eeeeeh heel veel.

Heel veel kijkplezier en tot de volgende Challenge.



 





 
Wat een schitterende creaties zijn er gepost WAUW..
Het was echt te moeilijk om er een top 3 van te maken.

We hebben van jullie genoten dames.

Heel fijn weekend allemaal !










8 opmerkingen:

  1. Ha wat leuk !!,
    zie ik zo maar 2 creaties in de top 5 staan, grappig dat jullie niet konden kiezen, andere dames ook gefeliciteerd..groetjes Ans
    Aan de nieuwe challenge ga ik ook weer mee doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creaties. Laat ik nu een van die creaties op 15 maart gekregen hebben. Was voor mij ook een verrassing. En hoe ? Ik had wel kunnen kiezen, hahaha. Wat dacht je als je jezelf als 13 maands kindje daar ziet staan ?????Maar voorstellen kan ik het me wel. Succes verder. En allemaal gefeliciteerd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Konden jullie niet kiezen? Dat snap ik best. Ik kon het wel. Die ene mooie creatie heb ik 15 maart gekregen. (Zie mijn blog). Dat was zo'n verrassing, daar was ik op mijn oude dag ontroerd van. Maar alle gekheid op een stokje, die 5 creaties waren alle 5 heel gaaf. Veel succes met de challenges. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, stuk voor stuk mooie creaties. Echt toppie! En wat een hoeveelheid inzendingen, dat betekend alleen maar, dat het blog en de challenges super zijn.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, prachtige creaties hebben jullie gemaakt, trouwens, er waren alleen maar prachtige creaties, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Begrijp het helemaal...dat het moeilijk kiezen was. Zoveel moois! Allemaal gefeliciteerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames, wat een schitterende creaties, terecht gewonnen hoor.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie,s zijn er weer gemaakt de winnaars van harte gefeliciteerd ik heb mijn prijs vande challenge nr 5 nog steeds niet ontvangen ik heb al een paar keer een mailtje gestuurd maar ik denk dat er iets niet goed gaat ik geef jullie nu even mijn mailadres messemaker @casema .nl geef mij even een berichtje naar welk mail adres ik mijn adres moet sturen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create